Photo- Stella Η Στέλλα Βοσκαρίδου Οικονόμου γεννήθηκε στη Λεμεσό και σπούδασε Μουσικολογία στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημιού Αθηνών, καθώς και στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών από όπου πήρε τα πτυχία Αρμονίας, Αντίστιξης και Φούγκας και το Δίπλωμα Πιάνου. Συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στη μουσική θεάτρου στο Πανεπιστήμιο του Νιουκαστλ στο Ηνωμένο Βασίλειο, και το 2009 ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή στο ίδιο Πανεπιστήμιο, με θέμα: Διονυσιακές επιρροές στην οθόνη: Μια κριτική ανάλυση της μουσικής σε ταινίες που βασίζονται πάνω σε αρχαίες τραγωδίες. Εργάζεται ως μουσικός (διδασκαλία, έρευνα, σύνθεση) και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν, ανάμεσα σ’ άλλα, τις σχέσεις μεταξύ μουσικής και γλώσσας, τις σχέσεις μεταξύ μουσικής και αφήγησης, την έννοια της μουσικότητας και την αναπαράσταση του μύθου μέσα στη μουσική. Εκτός από τη δημοσίευση άρθρων πάνω στα θέματα αυτά, το 2013 δημοσίευσε το πρώτο της λογοτεχνικό έργο – την ποιητική συλλογή Αναγέλαστα – στην οποία με πειραματική διάθεση επιχειρεί να διερευνήσει την προοπτική συνδυασμού της κυπριακής διαλέκτου με μοντέρνους τρόπους γραφής.

Stella Voskaridou Economou has undergraduate degrees in Music Studies from the National and Capodistrian University of Athens and in Piano performance and Composition Techniques (Harmony, Counterpoint, Fugue) from the National Conservatory of Athens. She was awarded a MLitt at the International Centre for Music Studies of the University of Newcastle, for a research related to theatre and film music. She completed a PhD thesis on the music in films that are based on Greek tragedies at the same university, entitled: The Dionysian Influence on Screen: A Critical Analysis of the Music in Films that are Based on Greek Tragedies. Her work includes teaching and research on music, as well as musical composition. Among her research interests are: the relations between music and language, the relations between music and narrative, the concept of musicality and the representation of myth through music. Apart from the publication of academic articles on these topics, in 2013 she published her first poetry book, Anagelasta, in which she experiments with the Cypriot dialect, and more specifically with the idea of combining it with a modern poetic idiom.

10252115_10203437019265477_3492675959005980006_n

Η Μαρίνα Βρόντη γεννήθηκε στη Λεμεσό και σπούδασε υποκριτική στην Ανώτερη Δραματική Σχολή Θεοδοσίαδη όπου και αποφοίτησε το 2004. Στην Αθήνα παρέμεινε σύνολο 10 χρόνια όπου έπαιξε σε αρκετές θεατρικές παραστάσεις όπως «Προσεχώς από τον Κινηματογράφο στο Θέατρο» και «Deadline» Σκην. Ν. Καραγέωργου. «Αυτό θα το Δούμε» Σκην. Δ. Κομνηνός, «Νέον» για την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου Σκην. Α. Τσιοτσιόπουλος. «Αμφιτρύωνας» , «Τραγωδία εν Κρανίω», «PlayBack Theater» κ. α. Στην Ελλάδα σκηνοθέτησε τα έργα «Καθαρεύουσα και άλλοι άδηλοι πόροι» και «Παλιά Καπέλα» του Ν. Λεμονή. Στην Κύπρο συνεργάστηκε με αρκετούς σκηνοθέτες όπως η Μ. Ζήρα, ο Τ.Τζαμαργιάς, ο Σ. Δρουσιώτης, ο Σ. Κοτσίκος, ο Α. Γραμματικόπουλος, ο Χ. Ζάνος, ο Μ.Τίγκιλης, η Χ. Μελίδου, η Τ.Τάτση και άλλους. Έχει συμμετάσχει αρκετές φορές στο Φεστιβάλ των Κυπρίων και Αρχαίου Δράματος και έχει σκηνοθετήσει στην Κύπρο τα έργα: «Ορφανά» του Λάιλ Κέσλερ για το θέατρο Versus και το «Κύκλωπες και Βατραχάκια» του Κωστή Κολώτα εις μνήμην του για την ΕΘΑΛ για όλα τα Δημοτικά Σχολεία της Κύπρου. Δούλεψε τρία χρόνια στην ΕΘΑΛ οργάνωση παραγωγής και το πρώτο της θεατρικό «Καληνύφτα» ανέβηκε στο Αρχαίο Ωδείο Πάφου σε σκηνοθεσία Α. Γραμματικόπουλου στα πλαίσια Πολιτιστικό Παράθυρο Πάφος 2013. Aπό το 2010 διδάσκει θέατρο σε παιδιά και εφήβους.

Advertisements